Zwroty i reklamacje
ZWROT
Konsument, który dokonał zakupu przez internet może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki bez podawania przyczyny. W takim wypadku odsyła produkt na swój koszt, a sprzedawca ma obowiązek zwrócić mu jedynie cenę produktu oraz koszt najtańszego, zwykłego sposobu dostawy towaru, jaki dostępny jest w sklepie.
Przed odstąpieniem należy wypełnić formularz zwrotu a następnie odesłać towar na adres sklepu.
REKLAMACJA
- Przed odesłaniem należy wypełnić formularz reklamacji lub wysłać maila z informacją o reklamacji a następnie odesłać towar na adres sklepu.
- Reklamacja powinna zawierać:
- imię i nazwisko, adres zamieszkania lub pobytu oraz adres e-mail Kupującego,
- datę zawarcia Umowy stanowiącej podstawę reklamacji,
- przedmiot reklamacji, ze wskazaniem żądania Kupującego,
- opis wady Towaru oraz datę jej powstania.
- dowód zakupu lub jego kopię.
- Sprzedawca obowiązany jest ustosunkować się do złożonej reklamacji w ciągu 14 dni. W przypadku braku odpowiedzi Sprzedawcy w wymienionym w poprzednim zdaniu terminie reklamację uznaje się za uzasadnioną.